Friday, August 20, 2010

BIRTHDAY CAKES


 BLUE SAKURA BUFDAY CAKE
 Thanks to Siti,order untuk hubby 1/2kg sponge cake..cukuplah katanya utk 4 beranak aje mkn..sbb tgah musim bunga sakura time ti so Niza buatkan bunga sakuralah..tapi xlah buat warna pink memandangkan utk hubby kan,,,, lain mcm plk klu warna pink ekk...


                                                              WHITE BUFDAY CAKE 
 This cake i bake for someone special in my live..that is my hubby :) hepy bufday my luvly hubby.. even im not felling well but trying to make it..  


                                             2 TIER STUCK BARBIE BUFDAY CAKE
 Thanks to K.Ina order bufday cake ini very speciall untuk anak tersayang..K.Ina nak 2kg kek,so Niza buatkan special jugak utk K.Ina memandangkan 1st bufday kan..hope K.Ina dan anak sukakan kek ni..Sayang sekali xdapat jumpa K.Ina sebab time tu Niza ksus tapi sebelum tu sempat jugak siapkan kek sblm berangkat..
BARBIE DOLL CAKE



Ini lah dia tuan empunya kek dengan senyuman yang manis,Mahirah Saliha berbaju kurung tersenyum bergambar dengan keknya yang akan dibawa ke Tadika untuk meraikan hari jadinya yang ke 5 pada 9 Feb 2011 ini bersama dengan kawan-kawan..Semoga Mahirah gembira dengan kek yang dibeli ummi tersayang. Selamat Hari Jadi Mahirah semoga menjadi anak yang solehah kelak..Terima kasih jugak kepada Cikgu Syarifah Maisarah kerana menempah kek ini utk anak tersayang.


2 in 1 Barbie & Trek

2 in 1 birthday cake,thanks to Maiya fr Island,Maiya order untuk sambut birthday anakny di kg ny Perlis & nak combine sekali kek trek & barbie,Muhaimin anak maiya menyambut hari lahirnya yg ke 2 bersama sepupunya Darmia yg ke 3 pada 30 Januari 2011.. Selamat Hari Lahir kami ucapkan kepada kedua2nya semoga akan menjadi anak yang soleh dan solehah apabila besar nanti..Amin
Diharap Muhaimin suka kan trek ini mengikut kata Maiya anaknya sukakan kereta & bola,jadi kami buatkan trek utk Muhaimin dan sedikit padang bola utknya..

Patung Barbie kesukaan Darmia,diharap kek ini akan membuatkan dia suka..tapi jangan sampai di xmau potong sudahlah :)

Luv u Mom

Shifa menempah kek ini untuk mama tersayang,didalamnya saya sapukan filling blueberry & strawberry yang pastinya sedap....Beratnya 1.2kg dengan harga RM40 sahaja...

Pinky Sakura
Warna yang sangat lembut dan rasenya sudah pastilah selembut warnanya..Berat 1/2 kg harga RM25

BARBIE DOLL BIRTHDAY CAKE
Thanks Yati support Dafani Delights,dari joint kelas Cup Cake sehinggalah order kek bufday anak dan utk anak sedara..Hopefully Batrisyia suke kek bufday dia ni.

Promotion price RM65 Medium / RM85 Large 
MICKEY MOUSE BIRTHDAY CAKE
Thanks to Yati orderkan utk anak buah.harap2 bufday gurl & boy nie seronok tengok kek ni.Di dalamnya butter kek..Berat 1.2kg Harga Promosi RM35
Kalau nak tambah Strawberry felling kat lapisan dlm kek ni + RM5

BARBIE DOLL CAKE
Promotion price RM65 Medium size / RM85 Large size


Your Princess will be happy with the luvly bufday cake..mesti dia teruja dan bangga sangat dapat dihadiahkan kek yang cantik dan lain dari yang lain.Pasti akan menjadi topik hangat dia utk beberapa ketika.



BUTTER CREAM SPONGE CAKE
Kek ini sangat sesuai untuk sebarang majlis @ dihadiahkan untuk org tersayang. Berat 1kg Harga RM30
CHOCOLATE SPONGE CAKE



0 comments:

Post a Comment

 

Dafani Lovely Taste Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template In collaboration with fifa
Cake Illustration Copyrighted to Clarice